مبارزات در Hellblade کمرنگ‌تر از بازی‌های پیشین Ninja Theory است

0
103

مبارزات در Hellblade کمرنگ‌تر از بازی‌های پیشین Ninja Theory است

کمتر از ۴۸ ساعت دیگر بازی Hellblade منتشر می‌شود، جدیدترین اثر استدیو مشهور Ninja Theory که از یک جهت عنوانی منحصربفرد محسوب می‌شود. Hellblade یک بازی AAAگونه است که از لحاظ ظاهری تفاوت خاصی با عناوین پرخرج روز ندارد، اما نکته اینجاست که این بازی با یک بودجه محدود و در یک تیم ۱۵ نفره ساخته شده است. به همین دلیل مشاهده‌ی چنین خروجی، باعث تحسین بسیاری از گیمرها شده است.

به گزارش پردیس‌گیم، بتازگی وبسایت Wccftech مصاحبه‌ای را با اقای “تِیمیم آنتونیادِس” داشته است. Hellblade در نمایشگاه GamesCom سال ۲۰۱۴ معرفی شد و توسعه آن خیلی طول کشید. اقای آنتونیادِس در مورد دلیل این تاخیر گفت:

“بله، انتشار بازی حدود ۹ ماه عقب‌تر از برنامه‌ریزی ما است. دلیل اصلی این تاخیر، این بود که ما تا به حال سعی نکرده بودیم که با یک تیم کوچک و محدود عنوانی AAA را منتشر کنیم. اما شرایط اینگونه رقم خورد و ما تلاشمان را کردیم که از حد امکان نیز فراتر برویم و خیلی به خودمان فشار آوردیم”

با توجه به سیاست عرضه‌ی Hellblade، یعنی یک بازی AAA در قالبی کم‌خرج و مستقل، آیا سازندگان دیگر نیز از این الگو استفاده خواهند کرد؟ آنتونیادِس در این رابطه گفت:

“من فکر میکنم خیلی از سازنده‌ها منتظر هستند تا نتیجه‌ی کار ما را ببینند. چه در حوزه‌ی فروش و چه در محتوا. طبیعتا اگر موفق باشیم، چنین جریانی به طور گسترده‌تری رقم خواهد خورد. اما نباید فراموش کرد که بازی‌هایی نیز بوده‌اند که در یک سطح خرج متوسط، فوق‌العاده عمل کردند. مثلا یکی از بهترین نمونه‌ها بازی SOMA است که با انتشار داده‌های فروش خود، توانست خدمات و اطلاعات مفیدی را در اختیار سایر بازی‌سازان قرار دهد.”


Ninja Theory به ساخت بازی‌هایی با مبارزات و اکشن قوی معروف است. اما به نظر می‌رسد که مبارزات در Hellblade کمرنگ‌تر شده است. دلیل این موضوع را آنتونیادِس اینگونه بیان کرد:

“می‌توانم بگویم که در این بازی نسبت به بازی‌های گذشته‌مان تمرکز کمتری روی مبارزات وجود دارد … مبارزات هنوز در Hellblade نقش مهمی دارند اما محوریت بازی یک سفر است و در این سفر شما شاهد تجربیات مختلف و رویدادهای داستانی زیادی هستید، در بین این تجربیات، مبارزات قرار دارد اما تمرکز اصلی روی مبارزات نیست.”

در انتها پیرامون دلیل انتخاب موتورگرافیکی Unreal 4 نیز گفته شده است:

“ببینید تیم‌های مستقل و کوچکی مثل ما نمی‌توانند که مانند EA یا Ubisoft یک موتورگرافیکی را طراحی کنند، ما این توانایی را نداریم که ۵۰ مهندس و برنامه‌نویس را به اینکار اختصاص دهیم. پس بهترین راه حل برای ما یک موتورگرافیکی آماده بود به همین دلیل سراغ Unreal 4 رفتیم.”

عنوان Hellblade در تاریخ ۱۷ مردادماه بر روی PS4 و PC منتشر خواهد شد. در پایان لطفا دیدگاه خود در مورد این خبر را به اشتراک بگذارید …

[ad_2]

مبارزات در Hellblade کمرنگ‌تر از بازی‌های پیشین Ninja Theory است

pardisgame.net

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید