28.2 C
Tehran
چهارشنبه، ۷ خرداد ۱۳۹۹
خانه سینما معرفی فیلم دانلود فیلم روسی امیرحسین ثقفی

دانلود فیلم روسی امیرحسین ثقفی

دانلود فیلم روسی امیرحسین ثقفی بدون سانسور و با لینک مستقیم

لینک های دانلود مستقیم فیلم روسی زیر پوستر قرار گرفت


نام فیلم : روسی

ژانر : کمدی – عاشقانه – درام – اجتماعی

امتیاز : ۹ از ۱۰

سال ساخت : ۱۳۹۶

سال ساخت : ۱۳۹۸

کارگردان : امیرحسین ثقفی

تهیه کننده : على اکبر ثقفی

بازیگران : امیر آقایی، طناز طباطبایی، صابر ابر ، کامران تفتی، محمود نظرعلیان، سپیده گلچین، حسین مسلمی، بهمن صادق حسنی و میلاد کی مرام.

خلاصه داستان : روسی یک فیلم عاشقانه است که به تراژدی ختم می شود. توماج ( امیر آقایی) موفق می شود تا از زندان فرار کند اما زمانی که نزد همسرش ( طناز طباطبایی ) باز می گردد متوجه می شود که او مورد هتک حرمت قرار گرفته و…

🔻برای دانلود فیلم روسی امیرحسین ثقفی روی لینک های زیر کلیک کنید🔻

دانلود با کیفیت ۴۸۰

دانلود با کیفیت ۷۲۰

دانلود با کیفیت ۱۰۸۰

دانلود با کیفیت ۴ کیفیت

🔺برای دانلود فیلم روسی امیرحسین ثقفی روی لینک های بالا کلیک کنید🔺

تیزر فیلم :

درباره فیلم ( فیلم روسی ) :

روسی فیلمی به کارگردانی و نویسندگی امیرحسین ثقفی و تهیه‌کنندگی علی اکبر ثقفی محصول سال ۱۳۹۶ است.

این فیلم اثری پر بازیگر و پر لوکیشن که عوامل سازنده این فیلم در لوکیشن‌هایی واقع در لاهیجان، تهران، ساوه، قم، شهر ری، دیلمان، گرمسار، فومن، بندر کیاشهر، ورامین، جاجرود و… طی دو ماه، سرانجام در اسفندماه ۱۳۹۶ فیلمبرداری آن را به پایان رساندند. روسی در ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ در سینماهای ایران اکران شده‌است.

<a data-ail=
بیوگرافی طناز طباطبایی در فیلم روسی” width=”800″ height=”600″ /> بیوگرافی طناز طباطبایی در فیلم روسی

بیوگرافی طناز طباطبایی ( فیلم روسی ) :

طناز طباطبایی (۲۰ اردیبهشت ۱۳۶۲ تهران) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر اهل ایران است.

طناز طباطبایی فارغ التحصیل کارشناسی کارگردانی تئاتر است.وی از سال ۱۳۸۰ وارد عرصه بازیگری شد و در کلاس‌های آزاد بازیگری هیوا فیلم توانست دوره بازیگری را بگذراند. پس از یک ماه برای بازی در مجموعهٔ جوانی انتخاب شد. اما اولین فیلم سینمایی او دیشب باباتو دیدم آیدا به کارگردانی رسول صدر عاملی بود که در فیلم به اسم خودش اولین حضورش را در فیلم‌های سینمایی رقم زد. به جز بازیگری در عرصه‌های دیگر از جمله موسیقی و نقاشی هم فعالیت داشته‌است.

وی با بازی در مجموعه تلویزیونی میوه ممنوعه که جز نقش‌های اصلی سریال بود مطرح شد و توانایی‌هایش را نشان داد. در سال ۱۳۸۸ جایزهٔ بهترین بازیگر نقش مکمل زن را برای فیلم صداها از آن خود کرد. در فیلم مرهم به بهترین نحو توانایی‌های خودش را نشان داد. در سال ۱۳۸۹ در فیلم گزارش یک جشن به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا بازی کرد که این فیلم توقیف شده‌است. او در سال ۱۳۹۶ برنده تندیس بهترین بازیگر نقش مکمل زن در یازدهمین دوره جشن منتقدان سینمای ایران برای بازی در فیلم ویلایی‌ها شد.

بیوگرافی امیر آقایی در فیلم روسی
بیوگرافی امیر آقایی در فیلم روسی

بیو گرافی امیر آقایی ( فیلم روسی ) :

امیر آقایی (متولد ۱۳۴۹ ارومیه) بازیگر اهل ایران است. نخستین نقش وی در سینما در فیلم ارتفاع پست به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا بود. او با بازی در فیلم زن دوم شاید به تعبیری متفاوت‌ترین حضورش در سینما را تجربه کرد. آقایی در سریال اولین شب آرامش نیز حضور داشت و ارتباط خوبش با احمد امینی کارگردان این سریال، باعث شد دوباره در ساخته دیگر احمد امینی یعنی بی‌گناهان ایفای نقش کند. .

آقایی همچنین قرار بود در فیلم پایان‌نامه بازی کند به دلیل تغییر نسخه اولیه فیلم‌نامه از بازی در این فیلم انصراف داد. وی در برنامه هفت گفت بابت انصراف از حضور در فیلم پایان نامه مبلغ ۱۷۰ میلیون تومان جریمه شده‌است.

امیر آقایی مجموعه هایکو با نام «بیدها در باد» سروده‌است که در سال ۱۳۸۹ توسط «انتشارات حوض نقره» منتشر شده‌است. وی علاوه بر بازیگری و نویسندگی، نقاشی و عکاسی هم انجام می‌دهد.

او با بازی در فیلم‌های «چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت» به کارگردانی وحید جلیلوند، و «کوچهٔ بی‌نام» به کارگردانی هاتف علیمردانی، حضور موفقی در سی و سومین دوره جشنوارهٔ فیلم فجر داشت. سال بعد در همکاری مجدد با وحید جلیلوند با فیلم «بدون تاریخ، بدون امضا» در جشنواره فجر حضور پیدا کرد. وی همچنین نویسندگی فیلم‌نامهٔ فیلم «آرمان شهر» را در کارنامه خود دارد. این فیلم به کارگردانی حسن ناظر در سال ۱۳۹۳ جلوی دوربین رفت.

وی برای بازی در فیلم «بدون تاریخ، بدون امضا» نامزد بهترین بازیگر نقش اول مرد از بیستمین دوره جشن بزرگ سینمای ایران شد. همچنین ایشان کاندید دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم بدون تاریخ بدون امضا شد.

 

🔻برای دانلود فیلم روسی امیرحسین ثقفی روی لینک های زیر کلیک کنید🔻

دانلود با کیفیت ۴۸۰

دانلود با کیفیت ۷۲۰

دانلود با کیفیت ۱۰۸۰

دانلود با کیفیت ۴ کیفیت

🔺برای دانلود فیلم روسی امیرحسین ثقفی روی لینک های بالا کلیک کنید🔺

 

نقدهای فیلم سینمایی روسی :

افشین علیار در روزنامه جوان می نویسد: روسی یک فیلم سطحی نگر و موقعیت محور است یک اثر جو زده وملغمه ای از سینمای غرب که اساسا این شکلِ روایتی و ساختاری برای سینمای ایران نیست

امیرحسین ثقفی در پنجمین فیلم سینمایی اش همواره تجربه سینمایی می کند و اساسا فاصله بیش از حدی با مستقل بودن در بخشِ نگرش سینمایی دارد، فیلم هایی که از ثقفی به نمایش درآمده چه در مضمون چه در ساختار مشکلاتِ بسیاری دارند و این نشان می دهد ثقفی بعد از پنج فیلم هنوز جو زده ی فرم است اما این فرم از کجا می آید؟ کارکردِ این فرم چیست؟

حرکات چپ و راست و بالا و پایینِ دوربین با اکستریم لانگ شات های متعدد همراه با باران و فضای مه آلود قطعا باعث فرم نمی شود و اضافه کنید این فرم از سینمایی مثل آنتونیونی یا تارکوفسکی می آید و حالا قرار است این حجم از فرم در سینمای ایران به کار گرفته شود، فیلمساز فکر کرده می تواند با دو خط طرح به سراغ ساختارِ فرمالیستی برود این ساختار و شکلِ روایت به حدی غلوشده درآمده که اساسا انگیزه ثقفی از ساختِ این فیلم ها مشخص نیست، روسی همانند فیلم های دیگر ثقفی ظاهر بدشکل و کثیف و ناامید کننده ای دارد.

فیلمساز دهه شصتی ما بعد از ساخت پنج فیلم هنوز نگرشش به جامعه و آدم ها تیره و تار است و این ناامیدی در سرتاسر فیلمش مخاطب را اذیت می کند، ثقفی هنوز نتوانسته وارد شهر بشود او همچنان درگیر کوه و بیابان و جاده خاکی و ماشین های آمریکایی است آدم های فیلم او افسرده و مریض و اخته اند که هیچ کاری از آنها ساخته نیست و فقط اهل جملات قصار گفتن اند، یا خیانت کرده اند یا دچار خیانت شده اند یک تیپ سیاه و چرکی که هیچ امیدی به زندگی و فردا ندارند خب با این مقتضیات و افکار مایوس کننده چرا باید فیلم های ثقفی را ببینیم؟

در فیلم های او چه چیزی قابل اهمیت است؟ هیچی، در این چند فیلمی که از این فیلمساز جوان دیده ایم هیچ چیز به یاد نداریم چرا که فیلم هایش به قدری خشونت آمیز و نافرجام است که مخاطب با دیدن این فیلم ها کاملا تا مرز افسردگی می رود.

ثقفی در هر فیلمش نگاهش به آدم ها و جامعه وحشتناک تر می شود، روسی با یک طرح دوخطی ساخته شده و اساسا یک فیلم موقعیت محور است، یک تجاوزی صورت گرفته که شوهر مجبور می شود برای انتقام جویی از زندان فرار کند، اینکه چطوری فرار کرده به ما ربطی ندارد!! اینکه آن پلیس خوش تیپ که در اول فیلم می بینیم که بعد می رود و تا آخر فیلم هم سروکله اش پیدا نمی شود هم باز به ما ربطی ندارد!!

فیلم روسی یک شوخی بزرگ است چرا که اساسا نمی شود هیچ کدام از عناصر این فیلم را درک کرد، به مرجان تجاوز شده روی تخت خوابیده و مثل دیوونه ها شوک زده است در یک نمای الکی طولانی با توماج برخوردی دارد کات، مرجان چند دیالوگ به زنی می گوید که نسبتش با او مشخص نیست و بعد هم خیلی سریع از فیلم حذف می شود کات، مرجان از یوسف معشوقه ی سابقش درخواست می کند که از این شهر فرار کنیم!!!

مگر می شود، فیلمساز حتی وقت صرف نکرده تا جستجویی در اینترنت کند تا بداند وقتی مرد در زندان است و زن طلاق غیابی می گیرد مردِ زندانی از طلاق مطلع  می شود، به یاد آورید که زمانی آن زن پرستار بی هویت وقتی به توماج از طلاق غیابی یکساله ی مرجان می گوید توماج بهت زده می شود و ما این بهت را باید سه دقیقه در میزانسنی پیش پا افتاده و بی منطق تحمل کنیم و بعد آن سکانس عرق خوری یوسف با دوستش ( صابرابر) که از لحاظ بازی هر دو بازیگر و میزانسن فاجعه ست را می بینیم که هیچی به فیلم اضافه نمی کند جز گوشه ای از زندگی صابر ابر که به فیلم مربوط نمی شود اگر این آدم و دختر ناشنوایش را از فیلم حذف کنیم هیچ اتفاقی رخ نمی دهد اما در شرایط کنونی ابر یک الکلی است که یک تعویض روغنی در وسط بیابان دارد که متروکه است و هیچ کاری آنجا انجام نمی شود فقط چهار دقیقه ابر در آنجا عربده می کشد!! چرا؟ نمی دانیم، فیلمساز از این نکات بی منطق و هالیوودی استفاده کرده اما مثلا نمی گوید یوسف چه کاری در گذشته انجام داده که باعث شده آدم کثافتی باشد یا چگونه و به چه دلیل از مرجان گذشته است، فیلمساز دوست داشته بیشتر موقعیت های وسترنی به وجود بیاورد مثل همان سکانس آخر که توماج و یوسف با هم درگیر می شوند که یوسف با اینکه باید فرار کند بر می گردد تا توماج او را خفه کند این نگاه افسرده وار فیلمساز نگران کننده است که مردی برای اینکه به پوچی رسیده فرار کردن را به مرگ ترجیح می دهد تا ثابت کند هنوز عاشق است، بر خلاف خلاصه این فیلم در سایت های مختلف روسی به هیچ وجه عاشقانه یا تراژدی نیست این فیلم نشانی از نفرت و اندوه است نگرش این فیلم نهیلیسم است و فیلمساز در تعلیقِ دنیای کیمیایی و تارکوفسکی گیر کرده، نمی داند به خیانت برسد یا به نماهای مه آلود طولانی که هیچ منطق بصری در آن نیست!! توماج آگاه است که مرجان دیگر زن او نیست اما بحث غیرت است و سینمای کیمیایی!

روسی یک فیلم سطحی نگر و موقعیت محور است یک اثر جو زده وملغمه ای از سینمای غرب که اساسا این شکلِ روایتی و ساختاری برای سینمای ایران نیست، روسی بیش از حد دچار اداواصول بصری شده ثقفی بیشتر می توانست یک عکاس خوب باشد تا یک فیلمساز ، او در ساخت این پنج فیلم هیچ پیشرفتی نداشته و هنوز در حال تجربه کردن و فیلم خارجی دیدن است که نتیجه اش می شود کپی فرمیک ، هیچ بازی درست و استانداردی در فیلم شاهد نیستیم بازی غلو شده ی صابر ابر و طنازطباطبایی از نکات ضعف این فیلم است، باعث تعجب است چگونه این بازیگران حاضر شدند در چنین فیلمی بازی کنند، فیلمی که یک اثر کاملا تجربی است اما باید بگویم در حالی که مشغول نوشتن این یادداشت هستم در خبرها آمده که طنازطباطبایی و میلادکیمرام برای بازی در فیلم جدید ثقفی قرار داد بسته اند!!! ثقفی برای رسیدن به سینمای استاندارد باید از قالب مضمونی، ساختاری و نگرش تکراری اش فاصله بگیرد و به اجتماع واقعی نزدیک شود.

آرش پارساپور نیز در نقدی متفاوت از فیلم روسی, russian, به خاطر یک مشت عشق نوشت:

امیر حسین ثقفی و عشق و علاقه‌اش به ژانرهای سینمایی که در ایران کمتر به آنها پرداخته شده باعث شده که خودش آستین بالا بزند و آثاری در حیطه این ژانرهای سینمایی بسازد و این خلا را به نوعی پر کند. ثقفی در فیلم‌هایی چون مرگ کسب و کار من است و مردی که اسب شد توانست تا حد زیادی به هدف خود نزدیک شود و آثار به اصطلاح خاصی برای مخاطبین خاص سینما بسازد و با وجود کم و کاستی‌ها در این فیلم‌ها، به نظر می‌رسید که راه خودش را پیدا کرده است. اما او در فیلم روسی چه کرده است و کارنامه‌اش را به کجا رسانیده است؟ با ویجیاتو همراه باشید تا پاسخ این سوال را پیدا کنیم.

حال و هوای فیلم روسی مانند اسم آن است؛ احتمالا می‌دانید که روس‌ها مشهور به آدمهایی سرسخت و سرد و خشن هستند و این موضوع چه صحت داشته باشد چه نه، روی اهالی این کشور به صورت برچسب در آمده است. روسی نیز از همان ثانیه اول تا ثانیه آخر، فیلمی سرد و خشن است و عاشقانه آن از جنس لطیف و به اصطلاح رمانس نیست. عاشقانه روسی یک عاشقانه بی‌رحم و خون‌بار است که از آن تلخی می‌بارد و بیننده برای هضم کردنش به مشکل می‌خورد.

 

دانلود فیلم روسی

سردی فیلم تنها در بطن فیلمنامه نیست و در تک تک عناصر فیلم موج می‌زند. حتی رنگ‌بندی و کادربندی تصاویر فیلم حالتی خشک و بی‌روح و در عین حال بسیار چشم‌نواز دارد و موسیقی فیلم هم در خدمت حس خشونت فیلم است. موسیقی ضربی و تند که به صورت مقطعی در طول فیلم شنیده می‌شود و مانند هشداری آماده باش برای تماشاگران به صدا در می‌آید؛ آماده باش برای طعم تلخ یک تجربه دیگر در کنار کاراکترهای عجیب و غریب فیلم.

فیلم در ناکجاآبادی که احتمالا در خطه شمالی کشورمان است شروع می‌شود، جایی طرف‌های آستارا که به روسیه هم نزدیک باشد. توماج (با بازی امیر آقایی) از زندان فرار کرده تا به زندگی خود سر و سامان بدهد اما متوجه می‌شود زنش مرجان (با بازی طناز طباطبایی) توسط یک شخصی نامعلوم هم کتک خورده و هم مورد تعرض قرار گرفته است. توماج که خون جلوی چشمانش را گرفته، به دنبال مسبب این کار است و به مرجان فلک زده قول می‌دهد که باعث و بانی این کار را پیدا کند و دمار از روزگارش در بیاورد.

 

دانلود فیلم روسی امیرحسین ثقفی

او از یکی از دوستانش برای پیدا کردن خاطی کمک می‌خواهد و این رفیق (با بازی صابر ابر) که در فراری دادنش از زندان نیز نقش داشته، سعی می‌کند به او کمک کند تا فرد مذکور پیدا شود. در این میان مرجان حس و حال خوبی به زندگی‌اش ندارد و دائم از خود می‌پرسد که چرا این بلا سرش آمده؛ او حس انزجاری نسبت به همسرش دارد و از دیدن او بیزار است. مرجان دلش رسیدن به عشق قدیمی‌اش (با بازی میلاد کی‌مرام) را می‌خواهد.

خیلی تلاش کردم تا داستان فیلم را طوری تعریف کنم که به نظر شبیه به یک قصه با چارچوب‌هایی محکم در بیاید. فیلمنامه در حقیقت یک سوژه تک خطی بوده و به طرز بیهوده‌ای بسط یافته است. شاید بعد از دیدن فیلم شما هم به این نتیجه برسید که اگر با یک فیلم کوتاه نیم ساعت تا چهل و پنج دقیقه با همین مضمون و فضا روبرو بودید، چقدر بهتر بود! ثقفی نمی‌تواند فیلمنامه و کاراکترهایش را آنگونه که باید بسط دهد و آنها را شبیه به شخصیت‌هایی مقوایی و بدون روح کرده است که نه هدفشان درست و حسابی معلوم است، نه پیشینه‌شان و نه هیچ چیز دیگر.

دانلود فیلم روسی امیرحسین ثقفی

ثقفی به اشتباه دست روی سوژه‌ای در فیلمنامه‌اش می‌گذارد که توانایی بسط دادن آن را چه به لحاظ سانسور و چه از منظرهای دیگر ندارد. موضوع تعرض به همسر توماج و انتقام‌خواهی وی، کمی تا قسمتی قیصر وار بوده و قیصری که او ساخته بیشتر از آنکه یک مرد با ابهت باشد، یک مرد داغون و خسته است که حتی عشقی که بابتش به انتقام گرویده هم او را دوست ندارد. یاس و استیصال در کل چهره این مرد و دیگر شخصیت‌های فیلم موج می‌زند و خشونتی که او می‌خواهد نشانمان بدهد زیر این خفقان خفه می‌شود. شاید بهتر بود ثقفی در داستان خود به روابط دو برادر (با بازی صابر ابر و میلاد کی‌مرام) بیشتر می‌پرداخت یا کمی هم به زندگی و پیشینه صابر ابر سرک می‌کشید. این خرده داستانک‌ها می‌توانستند با پردازشی خوب و دقیق، میان‌وعده‌های مناسبی برای طعم زخمت و خشک و نچسب و پر اشکال فیلمنامه باشند.

صحبت از اشکال شد و باید گفت که فیلمنامه روسی پر از نقص است به طوری که به نظر می‌رسد چند صفحه از فیلمنامه گم و گور شده است. فیلمنامه دائم به مکان‌ها و آدم‌های مختلفی می‌پرد و ورجه وورجه کنان، ستون‌های منطق را از هم فرو می‌پاشد. حتی زندانی فراری مثل توماج که در ابتدای فیلم پلیس دنبال اوست، همه جا در شهر کوچک و درب و داغانشان می‌رود ولی هیچ‌کسی برای دستگیری‌اش پیدا نمی‌شود. انگار نه انگار یک زندانی فراری نباید به خانه همسرش، پدرش و دوستش سر بزند و انگار نه انگار که پلیس باید در وهله اول در همین خانه‌ها دنبال او باشد.

صحبت نکردن از پیشینه شخصیت‌های فیلم با اینکه قصد داشته حس مینی‌مالی به داستان بدهد ولی فرمان مینی‌مالیسم ثقفی بیش از حد چرخیده و فیلم رسما به جاده خاکی خورده است. گنگی بیش‌ از حد این شخصیت‌ها آنها را نچسب‌تر از همیشه کرده و این علامت سوال بزرگ در انبوه حال و هوای خشک فیلم، مانند پتک به سر مخاطب کوبیده می‌شود و او را آزار می‌دهد. اساسا فیلم روسی حس سادیسم نهانی دارد که از قضا در انتقال این حس موفقیت آمیز عمل کرده است!

فیلم روسی امیرحسین ثقفی
دانلود فیلم روسی امیرحسین ثقفی

بازیگران فیلم همگی گریم‌های سنگینی روی صورتشان پیاده شده و تبدیل به آدمهایی دو رگه ایرانی- روسی شده‌اند. فیلمساز به جز این مورد هیچ اشاره و توجهی به جغرافیای فیلمش نمی‌کند و ترجیح می‌دهد که تمامی کاراکترهای شمالی‌اش، هیچ لهجه‌ای نداشته باشند و حتی اطرافیان معدود آنها نیز بدون هیچ لهجه‌ای تکلم کنند. این بی‌جغرافیایی زمانی به کار می‌آید که فیلم در همه حالت حرفی برای زدن داشته باشد و بتواند خودش را به عنوان یک اثر مستقل و خاص معرفی کند اما روسی در این کار به شدت عاجز است و بیشتر شبیه ادا می‌ماند.

برخلاف دو فیلم قبلی ثقفی، در اینجا با اثری روبرو هستیم که دائما سعی در تقلید دارد؛ تقلید از فیلم‌های وسترن، تقلید از فیلم‌های دارای خشونت بی حد و مرز و حدی تقلید در تکرار دیالوگ‌هایی که انگار از شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی اقتباس شده است. فیلم روسی در واقع اقتباسی ناقص از همه این موارد فوق بوده و صرفا یکی دو نکته در آن وجود دارد که تماشاگرش را ترغیب به دیدن ادامه آن می‌کند؛ مواردی که در ادامه به آن اشاره خواهم کرد.

بازی برخی از بازیگران فیلم مانند صابر ابر ستودنی است. صابر ابر با تغییر صدای خود و گریم سنگین‌تری که نسبت سایر بازیگران روی چهره‌اش نقش بسته، نقش یک دائم‌الخمر را بازی می‌کند و به زیبایی از پس این کار بر آمده است. او در زیر پوست خشن این فیلم، حس و حالی غم‌انگیز دارد و از آن بی‌روحی و بی‌مزگی خارج شده است. دیگر بازیگران فیلم اما همگی بازی‌های اغراق آمیز و بد از خود ارائه می‌دهند و این موضوع بیشتر از آنکه تقصیر خودشان باشد، تقصیر دیالوگ‌های عجیبی است که برای آنها نوشته شده است.

طناز طباطبایی دائما در حال تکرار یک سری جملات است و با چشمانی گرد شده و گریان سعی دارد نقش یک زن که به جنون رسیده را بازی کند. او می‌خواهد تبلوری از جنون عشق باشد و این کار را به بدترین نحو ممکن انجام می‌دهد. امیر آقایی نیز در یکی دو سکانس (مانند سکانس مست کردن) می‌تواند خودش را نشان دهد اما در کل حرفی برای گفتن ندارد و میلاد کی‌مرام نیز یک اشتباه به تمام معنا در تیم بازیگری است. قرار دادن کی‌مرام در این فیلم در کنار دیگر بازیگران خطایی نابخشودنی بوده و بازی که او از خودش ارائه می‌کند، بی‌هنرنمایی ترین!! بازی است که می‌توان در طول فیلم مشاهده کرد.

 

دانلود فیلم روسی امیرحسین ثقفی

فیلم اما یک نکته قوت بسیار مهم دارد و آن هم همانا فضاسازی و جوسازی است. اتمسفری که ثقفی در فیلمش ساخته و آن را در تک تک عناصر فیلمش پخش کرده، موفق آمیز بوده و جای تحسین دارد. میزانسن فیلم و فیلمبرداری و طراحی صحنه و به طور کلی جلوه‌های بصری فیلم روسی یک سر و گردن بالاتر از سایر فیلم‌های ایرانی است. نماهای فیلم شبیه به تابلوهای نقاشی است و لوکیشن‌هایی که کارگردان برای روایت داستانش انتخاب کرده بی‌نظیر است. قاب‌های تصویر فیلم به یاد ماندنی هستند و فیلمساز نشان می‌دهد که چشم تیزی در ساخت و خلق صحنه‌هایی زیبا و ناب دارد.

ثقفی در فیلم روسی زیبایی بصری را به تصویر کشیده و فیلمش را شبیه به تابلوی نقاشی کرده که قاب بسیار زیبا و با ارزشی دارد اما محتوای نقاشی آن چیزی به جز خط خط‌های یک خالق ناشی و کپی‌کار نیست.

فیلم روسی می‌خواهد حرف‌هایی درباره انتقام و بدی کردن بزند؛ می‌خواهد بگوید که روزگار می‌چرخد و ماه همیشه پشت ابر نمی‌ماند. می‌خواهد بگوید که سرنوشت آدمهای گناهکار را رها نمی‌کند و می‌خواهد بگوید که انسان‌های بد در بازی سرنوشت معمولا بازنده هستند. فیلم می‌خواهد خشونت و بی‌رحمی دنیای شبه انسانی بشر را نشان دهد و از غم فرا گرفته در عشق‌های کنونی صحبت کند. فیلم دوست دارد همه این کارها را انجام دهد و در گفتن این پیام‌ها ناموفق عمل می‌کند. فیلم روسی با انتخاب بازیگران مطرحش، احتمالا مخاطبین را به سینماها می‌کشاند اما آنها را ناامید از سینما بیرون می‌کند. فریب جملاتی نظیر اینکه فیلم برای اقشار خاص تولید شده و… را هم نباید خورد؛ در واقع روسی بدتر از اینهاست که برچسب خاص و کالت و امثالهم روی آن بچسبد و قطعا این برچسب‌ها پس از چند دقیقه تفکر درباره ماهیت فیلم، وا می‌روند.

 

🔻برای دانلود فیلم روسی امیرحسین ثقفی روی لینک های زیر کلیک کنید🔻

دانلود با کیفیت ۴۸۰

دانلود با کیفیت ۷۲۰

دانلود با کیفیت ۱۰۸۰

دانلود با کیفیت ۴ کیفیت

🔺برای دانلود فیلم روسی امیرحسین ثقفی روی لینک های بالا کلیک کنید🔺

 

دانلود فیلم

برچسب: دانلود فیلم روسی,دانلود فیلم روسی کامل,دانلود کامل فیلم روسی,دانلود رایگان فیلم

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید