»   اخبار بازی ها جدید  »   یکی از کارکنان سابق Bungie: اگر پرداخت‌های درون برنامه‌ای را دوست ندارید آن‌ها را نخرید | توسعه‌دهندگان نیز باید خرج زندگی‌شان را تامین کنند
۲۹ مهر ۱۳۹۶ , ساعت ۱:۱۶

یکی از کارکنان سابق Bungie: اگر پرداخت‌های درون برنامه‌ای را دوست ندارید آن‌ها را نخرید | توسعه‌دهندگان نیز باید خرج زندگی‌شان را تامین کنند

یکی از کارکنان سابق Bungie: اگر پرداخت‌های درون برنامه‌ای را دوست ندارید آن‌ها را نخرید | توسعه‌دهندگان نیز باید خرج زندگی‌شان را تامین کنند

توسعهدهنده سابق Bungie: اگر پرداختهای درون برنامهای را دوست ندارید آنها را نخرید | توسعهدهندگان نیز باید خرج زندگیشان را تامین کنند

به نظر می‌رسد که جنجال‌های پیرامون جعبه‌‌های جایزه (loot box) و پرداخت‌های درون برنامه‌ای به این زودی‌ها فروکش نخواهد کرد. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFTech به تازگی در مصاحبه‌ای که توسط GameIndustry منتشر شده، چندین تن از توسعه‌دهندگان بازی‌های ویدئویی در این مورد صحبت‌کرده‌اند. در میان نظرات گوناگون، توسعه‌دهنده سابق استودیو Bungie یعنی آقای “نایلز سانکی” (Niles Sankey) که قبل از ترک استودیو سابقه کار برروی عناوین Halo و Destiny را دارد، اشاره کرده که در نهایت این یک کسب‌و‌کار و تجارت بوده و اگر مردم پرداخت‌های درون برنامه‌ای را دوست ندارند، می‌توانند از پشتیبانی کردن از آن ها دست بردارند:

“توسعه‌دهندگان نیز زمانی بازنشسته می‌شوند و خانواده‌ای دارند که باید آن را تامین کنند. اگر مردم از جعبه‌های جایزه و پرداخت‌های درون‌ برنامه‌ای خوش‌شان نمی‌آید، نباید با خرید آن‌ها از بازی حمایت کنند. و من پیشنهاد نمی‌کنم که بازی‌های ساخته‌شده توسط شرکت‌هایی که قبلا روش‌های کسب‌وکار بی‌قید‌وشرط رانشان داده‌اند را نخرید.

من دست از سرمایه‌گذاری برروی توسعه بازی‌های سنگین و عظیم برداشتم و دیگر آن‌ها را تجربه نیز نمی‌کنم. از دید من، راه‌های بهتری برای صرف زمان و گذراندن زندگی‌تان وجود دارد. بازی‌های غیر اعتیاد آور و سرمایه‌گذاری شده خوبی برای تجربه وجود دارند و چیزهای بسیار بیشتری از بازی‌های ویدئویی در زندگی وجود دارد.”

قبل از اینکه نزدیک به یک دهه برای Bungie کار کند، “سانکی” در استودیو‌هایی نظیر Monolith Productions, America’s Army, Volition و Epic Games کار می‌کرده است. از ماه میِ سال 2015 وی به عنوان کارگردان ارشد در Nilo Studios مشغول به کار برروی عنوانی اول‌شخص و روانشناسانه و هیجان‌انگیز به نام Asemblance شد؛ این عنوان سال گذشته برروی پلتفرم‌های PS4 و PC عرضه شد.

دیدگاه شما در مورد صحبت‌های سانکی چیست؟

[uniplace_links]

یکی از کارکنان سابق Bungie: اگر پرداخت‌های درون برنامه‌ای را دوست ندارید آن‌ها را نخرید | توسعه‌دهندگان نیز باید خرج زندگی‌شان را تامین کنند

pardisgame.net

آخرین مطالب این بخش اخبار بازی ها جدید

تماشا کنید: آماده‌ رویارویی با باس‌فایت‌های بازی Code Vein هستید؟ در طول مراسم Golden Joystick Awards 2017 شعبه اروپایی کمپانی Bandai Namco اقدام به انتشار تریلری جدید از بازی اکشن و نقش آفرینی Code Vein که در ساخت آن از سری...
موسیقی بازی‌ها: The Evil Within 2 درود بر تمامی کاربران گرامی ملکانه. اکنون با آلبوم موسیقی بازی The Evil Within 2 در خدمت شما هستیم. بازی The Evil Within 2 عنوانی در سبک شوتر سوم شخص Survival Horror و ادامه‌ای بر نسخه‌ی...
Ubisoft: احتمال حذف قابلیت کشتن هم تیمی‌ها در Rainbow Six Siege وجود دارد Rainbow Six Siege یکی از محبوب‌ترین بازی‌های آنلاین سال‌های اخیر بخصوص بر روی کنسول‌ها است، عنوانی که از زمان عرضه تاکنون به طور ویژه‌ای توسط شرکت Ubisoft پشتیبانی...
گلوله‌ها در بازی‌ها چگونه کار می‌کنند؟ گلوله‌ها در بازی‌ها چگونه کار می‌کنند؟ "ترجمه شده از وبسایت GameRanx" از نظر ظاهری، گلوله‌هایی که در بازی‌ها شلیک می‌شوند اغلب شبیه هم به نظر می‌رسند؛ مخصوصا در بازی های شوتر اول شخص. ولی از نظر فیزیکی،...

  • کاور Carol of the Bells جدیدترین اثر تیلور دیویس

    کاور Carol of the Bells جدیدترین اثر تیلور دیویس

    دانلود آهنگ جدید مجید خراطها بنام بی رحمی دانلود آهنگ جدید حامد محضرنیا بنام شب یلدا دانلود آهنگ جدید امیر ایکس 2 بنام مغرور دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی به نام قدم بزن
    جدیدترین ترانه ها






  • آخرین مطالب